Om Romerike Trafikkskole

Romerike Trafikkskole har tre avdelinger i lyse moderne lokaler. En avdeling i Nittedalsgata 21 Lillestrøm, en i Rema 1000 bygget i Gjerdrum, og en i Frognerveien 2 på Frogner.

Vårt mål er å veilede elevene gjennom kjøreopplæringen på en effektiv og trygg måte. Vi skreddersyr et opplegg som passer deg til et av markedets beste priser!

Her vil du få den personlige oppfølgingen du trenger fra første girskift til du står med førerkortet i hånden. Vi er opptatt av at elevene skal ha en positiv opplevelse av kjøreopplæringen, og at de skal være trygge sjåfører etter at de er ferdige med opplæringen. Hos oss har vi et hyggelig og seriøst miljø, da vi mener dette er viktig for at man skal yte og lære best mulig.

Vi henter og bringer eleven i nærområdet ( hjemme, skole etc.) uten at dette vil gå utover elevens kjøretid.

Telefontiden vår er alle hverdager 09.00 – 15.00

Våre trafikklærere har mange års erfaring. Vi oppdaterer oss hele tiden i form av kurs og etterutdanning, slik at elevene alltid skal kunne få den beste og nyeste undervisningsformen.

Vi ønsker foreldre og ledsagere velkommen til påsitt av kjøretimer. Et slikt samarbeid med skolen vil tilrettelegge for en mer effektiv øvelseskjøring privat. Statens vegvesen anbefaler at du øvelseskjører privat/skole minst 140 timer før du gjennomfører førerprøven. Dette tilsvarer over en time i uka i 2 år.

Godkjent Trafikkskole

Vår trafikkskole er godkjent av Statens Vegvesen og medlem av Norges Trafikkskoleforbund

• Å være en godkjent skole betyr at ledelsen oppfyller kravene for å drive skole og at alle lærere har solid pedagogisk utdannelse. Vi garanterer at du som elev får en god, trygg og profesjonell opplæring.
  • Som medlem av ATL sikrer vi et høyt faglig nivå på våre trafikklærere, gode rutiner og trygghet i at vi følger gjeldende lover og regler.
  • Hos oss er du som elev i fokus. Vi gir individuell opplæring etter moderne undervisnings-prinsipper til alle våre elever.
  • Våre undervisningsplaner bygger på lærerplaner utgitt av Vegdirektoratet og planene blir godkjent av Statens vegvesen.

Har du noen spørsmål?

Ta gjerne kontakt med oss, så kan vi hjelpe deg med det du måtte lure på.

Våre lærere

Ann-Charlotte Tvinde Sollie