Google benyttes til remarketing og rapportering for å se hvor brukerne våre kommer fra, hvor ofte de besøker siden vår og hvor trafikken kommer fra. Facebook benyttes til Custom audience og Facebook-pixel.

Hvor kan jeg finne mer informasjon?

Dersom du som bruker ikke ønsker at dataen din skal registreres med Google Analytics kan du installere et nettlesertillegg for bortvelging her. OBS! Vær oppmerksom på at dette vil gjelde alle nettsteder som bruker verktøyet, ikke kun Romerike Trafikkskole. Du kan også velge bort annonser på Facebook som er basert på data gjennom nett og app. Oppskrift på hvordan finner du her.